we are the kids with the hungry hearts

på sturms fick vi träffa många härliga människor som saknats. tävlade i femkamp, körde sponge bob dance grillade och pratade om nästa års konfirmander. åkte hem runt tio och drog till pär med mikan. där var det partaj och mycket folk. hade himla trevligt innan jag och hanna följde med mikan till carro för att gratta henne. alla vi tre somnade hos mikan och imorse stack jag direkt till järvsö och jobbade några timmar. när jag kom hem från regnet hoppade jag direkt i onepiecen och kollade på xfactor. hann varken äta frukost eller lunch idag, så nu har jag gått 20timmar utan mat och prisar gud för spaghetti, bacon och bea, fast jag hellre velat äta grannens häst.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback