slender & flyg

igårkväll spelade jag pingis i garaget med robert, stina och leo i väntan på att hitta några planer för kvällen. halv tio hämtade vi upp towe och åkte till subäcks lada där anton, jonas och joel var. dunkade och sjöng med i gamla hits medan killarna satt vid varsin dator. senare kom linn och vi vågade oss på att spela slender. gick väl inte så jättebra, men kul var det!  
 
check it oooout!      ►►►   http://www.youtube.com/watch?v=u5EDWTs2tlI&feature=g-upl ◄◄◄
 
när jag kom hem slog jag på en film i roberts säng och skrattade åt joel och subäcks tappra försök att skrämma upp mig innan jag somnade. idag tog jag och albin mopparna till flygfältet i föne på flygdagen. fikade massa bullar, pratade med pilotgubbar och kollade in tuffa leo på skateboarden. albin fick segelflyga en sväng med pappa innan vi åkte hem igen.
 




kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback