hudikmarknaden

i fredags stannade jag hemma och gjorde om i mitt rum, som jag fortsätter med idag. igår åkte jag direkt till josefine efter jobbet och duschade, fixade oss, käkade en pizza och tog bussen till hudik. agerade toalettvakt med ett tiotal pojkar som skrämde iväg de flesta kunderna.. sen gick vi runt på marknaden med oskar och massa vänner till honom, åkte karuseller med okända, träffade på några ljusdalingar, hade snöbollskrig som slutade med att vi sprang för våra liv och besökte donken lite då och då. hade det jättetrevligt med massa nya människor och på bussen hem med jimmy & co träffade vi även på vår gamla härliga svenskalärare anna. sov över hos josefine och idag bara latade vi framför tv:n.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback