10årsjubileum . fotbollsavslutning . jobb

i fredags åkte jag, linn och josse till mikan och kollade på xfactor, fikade, blev sminkad av mikis, dansade med uppknäppta byxor och ballade ur litegrann. sen gick vi ut på gatan och busade runt med killarna, använde min halsduk som hopprep och gick tillslut hem till mikan igen med erik,emil, henke och amandus och spelade finns i havet. jag och mikan somnade i hennes föräldrars fjärrkontrollssängar och på morgonen cyklade jag och josse till vintergatan på 10års-jubileum. hanna bara vara där i typ en halvtimme innan jag åkte upp på tallåsen och spelade årets första (och sista) match med vårat nya damlag. trots förlust gick det hysat bra och roligt så in i helvete var det! efteråt kollade vi på herrarnas match innan helen följde med hem och sov/fixade oss inför avslutning på stadt. fick asgod grillbuffé och vi kunde tillsammans med sandra skratta åt fulla fotbollsspelare. efter maten gick vi i damlaget upp till pernilla på lite lagfest innan de myndiga återvände till stadt vid midnatt. på söndagen jobbade jag tillsammans med linn på trendmässan och fick tömma soptunnor/hålla rent på toaletterna/sitta i entrén/tigga godis/käka bullar. på kvällen pluggade jag undan lite och somnade några timmar tills mamma kom hem från dubai och visade kort på luriga araber, lyxiga shoppingcentrum och kamelrövar.
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback