veckan

den här veckan har varit en bra vecka. en skitbra vecka. i måndags jobbade laget på coop med att plocka upp varor. på spanskan lagade vi spansk mat och hade jättemysigt, tycker det är en himla bra klass där nu. på median har jag och sanna jobbat med ett bandyjobb som har varit himla kul. sen avled jag nästan när jag och linn fick en helt otroligt underbar nyhet som tyvärr är hemlig. har fått extra mycket fika på media och ätit extra mycket godis nu när godisförbudet är slut så för att slippa all ångest har jag gått ut och gått en del, tränat styrka, fotboll och gym på idrotten och som vanligt när jag tar tag i det inser jag ju hur jävla roligt det är. har också satt upp en ljusslinga i rummet för fint vintermys. i torsdags gick jag, linn och josse tills mikans hus, öppnade dörren och ropade "vi är hemmaaaaa!". fick massa milka och oreo från spanien av mikan, taggade till malta och var inte ett dugg normala, as usual. i fredags jobbade jag, mikan och alice i garderoben på slotte och sen följde mikan, linn och josse mig hem och kollade på filmer som linn spelat in under året, somnade i omgångar, blev hög på livet och var lite för högljuda enligt robert som försökte sova i rummet bredvid. somnade till one directions nya album som fortfarande spelades när vi vaknade. jag fixade frukost på sängen åt dem och sen myste vi bara i sängen innan de åkte hem. igårkväll åkte jag, pappa och robert till färila där robert gjorde ett fotojobb medans jag och pappa övningskörde. sen åkte jag till sanna löfgren med ett gäng och spelade buzz, med andra ord, skrämde varandra i mörkret och dansade till fula youtubeklipp. idag har jag hjälpt pappa med att tvätta bilar, städa garaget, hyvlat brädor och massa, farsdagen till ära. han fick även zlatanboken i present (mest för att jag ska kunna läsa den sen..) och sverigekaka. efter att jag övningskört ungefär hundra varv på åkern lagade vi fajitas och kollade på solsidan runt tio på kvällen. 
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback