söndag

efter en promenad med pappsen åkte jag till mikan och blev sminkad och åt mat medan vi snabbspolade igenom breaking dawn part1 för att iallafall ha lite koll på vad som hände i part2 som vi senare såg på bio med massa tjejer och killar. tappade ut våra popcorn, kletade ner tröjan med chokladfläckar och lät jonas och jansson lukta på mina fötter till en mycket bra film. när den va slut vandrade jag, mikan och jonas runt på kyrkogården och liftade sedan med epa till pär där leon och anton var. släckte alla lampor och försökte skrämma varandra och linn, josse och ronja när dom kom lite senare. även erik och marc kom dit efter ett tag. satt och klappade hundarna på köksgolvet, snurrade flaskan och kollade på film innan pappa hämtade mig. imorse kollade jag på film och spelade smurf village på ipaden i några timmar, sen tog jag med grannhunden på långpromenad och lekte/sprang/busade runt i skogen och i grannbyarna.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback