pluggisfrida

igår gick jag och mamma en bra bit i grannbyarna och skogen, sen körde vi massa styrka i vardagsrummet innan jag satte mig i bastun med ansiktsmask och gurkor på ögonlocken. efter en iskall dusch åt vi middag enligt en ny regel: halva tallriken med grönsaker. sen satte jag mig och pluggade flera timmar och åt en svingod salami&brie-macka. somnade med huvudvärk och vaknade en halvtimme innan vi började. fixade mig på rekordtid och fick skjuts till skolan av farmor. huvudvärken har suttit i hela dagen, tills jag för första i mitt liv lyckades svälja en alvedon. har haft två prov idag så nu tänkte jag ta det lungt ett tag först innan jag börjar plugga till nästa prov. 
 
  

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback