hejdå ljusdal

började midsommaraftonen på ett flygfält (som alltid på våra semestrar när pappa är med..) innan vi fortsatte långt ut i skogen till lisa och leos farmor. där var en massa trevliga människor med sandvikendialekt som ingen av oss kände. det bjöds på riktig midsommarmat, kubb, badminton, lekar, tårtor och sol. fick med mig en fin linnebränna hem till huset i sandviken där vi studsade, åt grillat och efterrätt innan jag somnade tätt intill hjärtat. på hemvägen stannade vi nån timme på wij trädgårdar och åt ännu mer mat och efterrätt och kikade runt. trodde jag skulle klara mig utan mat i en månad framöver efter denna helg. men ack så fel jag hade, ikväll ser jag fram emot pizza och tårta hos födelsedagsbarnet farfar. men innan det ska jag säga hejdå till leon och tjejerna, för imorgonbitti åker hela UL-gänget på läger i Gotland.
ska bli skitjävlamegabajskul med svinbra folk!
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback