stay with me

den här veckan har jag jobbat lite, både på JBP och på ett sommarkollo på sturms där vi badade, paddlade kanot, fikade och lekte med barnen. en fin kväll hade vi tjejkväll med tacos, massa frukt doppad i smält choklad och tjejsnack. en annan kväll köpte jag och josefine med oss en kladdkaka och jättemånga plastskedar till rullen där vi hade picknik. en fin dag åkte jag, maria, towe och killarna på nore. på fredagkvällen var vi på humla visfestival och lyssnade på bl.a. miss li. igårkväll grillade jag och massa killar hos leon innan vi åkte ner på humla med towe och linn. efter ett pirrigt snack med linn åkte jag hem till leon och sov, som jag även ska göra inatt. det kanske märks att jag varit mycket med grabbarna den här veckan, eftersom mina tjejkompisar varit på vift. men det är rätt kul att cykla brevid när dom kör longboard, höra på alla deras hemlisar och dåliga grabbhumor, bli retad för allt jag säger, stå i köket medan de grillar och städa efter dom.
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback