Gotland

19 unga ledare och 2 vuxna ledare åkte tidigt på måndagsmorgonen till våra fina stugor på Visby strandby med hjälp av bil, tåg, buss, färja och cykel. på kvällen var det dags för beachparty, men det trista vädret fick oss att sitta inne på restaurangen och käka god mat tills vi tröttnade och satte oss på loftet i våran stuga och körde sanning och konsekvens. pratade halva natten om allt som tryckte på hjärtat med mina finaste rumskompisar mikan, linn och sanna. på tisdagen cyklade vi längre än jag trodde var möjligt på gotland, kom tillslut fram till Tors Gård Äventyr där vi gick höghöjdsbana och klättrade klättervägg. på kvällen tog vi med oss godis till grannstugan och hade trevligt. på onsdagen åkte vi buss över till fårö. det var svinfina stränder och raukar överallt och perfekt för fotografering. tillbaka på gotland fick vi gå ner i lummelundagrottan innan vi cyklade in till visby och käkade på restaurang. den kvällen spelade vi volleyboll (som vi även gjorde varje dag) och somnade på några bänkar. på torsdagen cyklade vi ut till kneippbyn och gick på sommar- & vattenland. körde gocart, besökte villa villekulla, badade och åkte massa rutschkanor. sen satte vi oss i en park i visby och solade innan vi käkade på en mysig restaurang som troligen hatar oss numera. på kvällen satt hela gruppen vid havet, tittade på solnedgången och sa bra saker om varandra. det slutade i tårar för mig och mina tjejer. på fredagen köpte vi visbyglass som fick absolut högsta betyg av mig (förjävla god!), innan vi åkte hem till fastlandet igen och fick spendera några timmar i stockholm med shopping. sa hejdå till linn som stannade för att nästa dag åka till italien och troligen är lyckligast i världen nu. 

jag har så tur som får vara med dessa underbara människor och ha det hur bra som helst. ♥

världens underbaraste gäng! ♥

kommentarer
Postat av: bajsunge

hade inte ens sett att du hade lagt ut dom. vilka fina bilder, hehe, några iaf.
vet inte ens varför jag skriver detta.
hejdå.
puss

2012-07-30 @ 10:00:05
URL: http://meaningoflife.blogg.se

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback