sleepover

Igårkväll åkte jag, linn, josse, mikan, towe, erik, leon och marc till anton där han bjöd på nachos, film och melodifestivalen. Sen åkte jag, mikan, linn och josse vidare till mikan där det var fullt hus. Vi klämde ihop oss i mikans säng och skrattade åt andra mest hela kvällen och trots att det inte blev som planerat kunde vi ha vår lilla sleepover där till slut. Imorse följde jag med josse hem direkt efter frukosten och vi tog en liten prommis innan mamma hämtade oss. Sen tog vi skotern ner på onsängarn och grillade med towe, anton, jonas, ida och ellen. När vi kom in la vi oss under täcket, kollade på mamma mia och skaffade några nya magrutor. Ikväll har mamma bjudit på trerätters och både så ska det låta och ove sundberg har visats på teven.


kommentarer
Postat av: sture

jag var också med till anton ju..börja inte bli gammal redan nu gunnar.. <3

2012-02-12 @ 22:54:20
Postat av: gunnar

svar; minnet är inte på topp såhär på senare dar, om man säger så... men å andra sidan så är du ju close to me like all the time. genom eld och vatten, du vet sture!

2012-02-13 @ 22:04:14

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback