kaos & kallabalik

hela dagen har det varit kaos och kallabalik känns det som. först hade vi hemstudiedag nån timme på skolan och sen åkte jag och några andra tjejor på skolan till hudik för att spela innebandy-dm. och jag, av alla spelare på planen, gjorde två mål. dock förloradre vi med 7-5. när slutsignalen gick var det bara att duscha och byta om på 5-10 röda minuter. till råga på allt var bussen till ljusdal proppfull, så jag och mikan fick joina pundarna längst bak. sen när vi kom till ljusdal körde chaffisen förbi stationen och ända bort till kyrkan där jag kunde hoppa av och ta hennanbussen hem. det blev några förrvirrande telefonssamtal med olika ulf:ar innan jag kunde förklara alltsammans för sanna som satt förvirrad brevid mig.

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback