fin helg med fina vänner

i fredags köpte jag med mig glass och åkte till josefine och vi myste framför 'the voice - afghanistan' och 'bröllopsduellen' hela kvällen. jag sov även över där, för klockan nio nästa morgon åkte jag iväg på mickes trafikskola för att ta min första körkortskurs. efter kursen åkte jag till farmor och farfar. duschade och åt mat innan jag och linn stack på ungledarträff. där bäddade vi ner oss på golvet med fina människor och massa fika och kollade på en hemsk men väldigt bra film. sen åkte vi vidare till josse där vi lagade tacos, kollade på melodifestivalen och irene huss, pratade både spanska, engelska, franska, finska och tyska och hade galet kul innan vi somnade med nygjorda magrutor. imorse hämtade farmor mig direkt efter frukosten och nu ska jag plugga, städa och kanske ta en skotertur med robert.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback