feeling good

på söndagskvällen var det konsert i kyrkan där flera ljusdalskändisar (bl.a. djara) sjöng och spelade. efter mycket applåder åkte jag hem till josse innan vi gick upp till mikan och chillade i soffan med varma baguetter. igår hade jag en riktig mysig kväll med en mycket speciell person. åkte sedan hem till linn med fjärilar i magen, ett brett leende och stora pupiller för att prata och dela min glädje med henne i en timme. idag har vi haft HBT-dag på skolan och lyssnat på människor, diskuterat, gått tipsrunda och kollat på filmer. ganska underbar dag där hjärnan kunde koppla av. nu däremot är hjärnan fylld till bredden av allt bra som händer mig just nu och oron av att förlora allt.


kommentarer
Postat av: det vet du <3

Du behöver inte vara rädd för att förlora allt Frida <3

2012-04-03 @ 16:58:30

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback