halloweenfesten

ja, jo.. jag har haft riktigt fullt upp den här veckan tack vare halloweenfesten, dodgebollturneringen, och allt annat.
'
på onsdagskvällen tog jag, mikan, linn och josse en tripp till skolan bara för kul liksom.. nä, men vi fixade och grejade massa till halloweenfesten. på torsdagen, den så fasligt efterlängtade torsdagen, spenderades hela skoldagen på tennishallen där det var dodgebollturnering. det gick väl sådär för mitt lag (jag, leon, unni, oscar och emma) men kul hade vi!
efteråt duschade jag hos josse innan vi drog oss till skolan med ett gäng brudar som hjälpte till att pynta och fixa skolan, äta pizza och klä ut oss. jag var en häxa, med lila/svart klänning och en svart hatt med lite lila på, ni får se sen.
och vid sju var det partaj, riktigt jävla party!
vi trodde aldrig att så många skulle komma och faktiskt klä ut sig ordentligt! helt awesome. kvällen fylldes till bredden med skräckfilm, tips(döds)runda, gotta, musik och dans. framförallt dans. tror aldrig att jag haft så kul i en matsal förut! kvällen avslutades även fint med sista dansen då jag, mikan, linn, leon och jonas släppte loss totalt helt ensamma på skolan..
tack så sjukt mycket alla som gjorde kvällen till skolans absolut bästa! ♥

två av jennifers extremt charmiga bilder...

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback