så var det mars.

lite läskigt är det när det står en främmande bil bak på gården och en bil med någon kille i på gargeuppfarten när man kommer hem. såg aldrig vem det var och jag ville inte direkt gå fram och knacka på så jag gick in och innanför dörren står roberts och någon annans skor men ingen är hemma. blir lite fundersam om vad som händer här i jonsbo men troligen är det robert och hans vänner som är ute och kör skoter eller något annat skoj. kom iaf hem så här sent eftersom bussen aldrig kom till skolan så jag och helen stannade kvar och jobbade tills nästa buss kom. i väntan på att få komma hem från ljusdal gick jag in en sväng på coop i hopp om att hitta något smått mättande som inte var godis, köpte en sån där liten kellogs bliss med chokladsmak som jag blev väldigt besviken på då den bara bestog av några ihopkladdade flingor med ytterst få chokladsmulor ovanpå.

ps. killen sitter fortfarande kvar i bilen...

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback