tjejen med otur

ja hon sitter här och skriver med håret i en knut, tröjan i tvätten och ett skamset ansikte.
för er som inte var med så hade vi verkstad och skulle bygga tittskåp, och när det var dags att städa tog jag och linn tag i samma färgflaska och röck åt varsit håll så färgen sprutade upp på mitt hår och tröjan. chockade tog vi oss till toaletten och josefine och linn hjälpte till att tvätta rent håret mitt. sen var det bara att sätta upp det i en knopp och tröjan fick jag tvätta i vatten och lägga i en påse. och tack till er som hjälpte till att torka upp i klassrummet..
det var iaf skönt att få komma hem till linn efteråt och fika smoothie och supergoda cupcakes till madicken!

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback