smågalna saker ni kanske inte visste

- ibland skulle jag kunna äta en påse färsk looslimpa istället gör godis.
- erica är både min bästa vän och min kusin.
- jag har inte sett titanic.
- när jag är ensam hemma brukar jag sjunga 'you raise me up' så högt så jag nästan skriker.
- när jag är i fjällen brukar jag köra iväg med skotern bara för att få tänka.
- på tallåsen frågade flera killar chans på mej bakom gympahallen och jag svarade alltid nej eller så gjorde jag slut samma dag.
- jag har godisförbud och har ingen aning om hur jag ska kunna avstå från all choklad.
- på kvällarna tänker jag för mycket för att kunna sova och på mornarna är jag för trött för att kunna tänka.
- matte är ett av mina favoritämnen.
- jag behöver träna på att ramla för jämt ser det helt galet ut.
- jag står inte ut med att det är stökigt mer än en vecka på mitt rum.
- jag klarar inte av att vara sur när jag är i skolan, även om jag försöker.
- jag tycker ibland att det är roligt att dammsuga.

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback