jag borde satsa på det där med korvförsäljning!

eller hur var det nu?
efter skolan tog jag och sandra mopparna med josse och hanna bak på ner till älvvallen. där tog vi över som korvförsäljare efter jonnah, öhman, matte, hanna ferm och amanda hansson och det va rätt skoj faktiskt. jag informerade folket om att "här finns det korv" "kom och köp" "endast tjugo riksdaler", hanna grillade korven och välte ketchuphängaren, josse slängde drickor i marken så dom sprutade på mig och sandra gick runt och kollade på lastbilar, ett bra team med andra ord!
när vi avslutat vårat pass gick vi runt med leon, marc och jimmy i alla tälten och tiggde godis och kepsar (assnygga).


josses bild.

kommentarer
Postat av: Helena

Åh tack snälla :) Gillar din blogg med så jag lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram*

2011-08-19 @ 22:29:38
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback