smile, it makes people wonder what you are thinking.

jag har inget liv. skolan tar det ifrån mej.

igår vare skola, idrott, inget intressant. sen hem och duscha. och när jag satte mej och läste hela femtio sidor i boken kom nalle och hoppa upp i knät och somna. så jävla sött. sen åkte vi till farmor och farfar, pugaa en massa. idag är det hemstudiedag så josefine kommer hit. :D
fick en kommentar också för nån dag sen.



vet inte vem du är? snälla va inte anonym. men grejen är den att jag inte kan så mkt om photoshop. gör i princip samma sak varje gång jag redigerar en bild. så det skulle kännas lite fel att försöka visa upp saker man lärde sej på dagis och vara stolt över det? men kika in på photoshoprecept eller moderskeppet där brukar man få mkt tips. men vi får se, kankse dyker upp nått tips ibland ;)



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback