studentstaden.

kom hem från uppsala för en timme sen ungefär. helgen antecknas i historieboken. så satans roligt. kom ju dit på fredagen och åt tacos och lite sånt. sen på lördagen tog vi bussen till ikea, vart där i en och en halv timme. sen åkte vi in till stan och shoppade som få. nerå, men jag är så nöjd över allt. har inte skrattat så mycket på länge. och medan vi gick runt och skrattade som mest såg vi en resturang som hette jalla! haha, kolla på den här och spola fram till 5:40 så fattar ni. fast ne, ingen fattar nog våran humor. sen tog vi tåget hem idag och såklart somna erica och jag började krypa runt på golvet och leta mitt läppbalsam. och nu ska jag väl packa upp. sen kommer det kanske bilder på inköpen. fast först kommer dom allmänt oseriösa bilderna som vi knäppte lite då och då.











suddiga bilder, jo tack jag vet.

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback