danmark, here i come! :D

har nästan packat allt nu, men kommer väl säkert glömma nåt.
erica har vart här hela helgn och vi har haft det underbart!
seriepremiär var det också igår, men den var inte så värst kul för mej, fightade för mkt så jag stuka foten, jag kunde inte gå på foten så jag fick halta av planen och domaren blåste inte ens ;o sen hade vi inga ispåsar så hela foten svullna. och nu sitter jag här med bandage, och pappa åkte nyss iväg för att låna ett par kryckor av sven. så att jag kan gå i danmark. fast jag kan ju gå såklart, men varje steg är en plåga. hahah, närå ;)
men iaf på matchen vart mirre utvisad, men det behöver vi inte ta för det va inte ens hennes fel. men det vart iaf 2-2 så jag är nöjd :)
VARNING! ingen uppdatering i danmark.

fridajennybirgitta.



slänger in en vacker bild på mej och galningen henriksson ♥


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback