måndagmåndagmåndag,

katten gustaf har helt rätt, det borde inte få finnas måndagar! dom är bara långa, sega och tråkiga. och man är alltid trött på dom, men en sak är bra, vi börjar tjugoövernio! :) fast annars är det bajs, kan man inte bara skippa måndagarna? spola förbi dom liksom...men jag är ju ingen gud och känner troligtvis ingen heller, så måndagarna fortsätter väl att komma efter varje söndag.

idag har det vart tråkigt, inte gjort nå speciellt på lektionerna, men när vi kolla på nån film om människopkroppen var jag såååå nära att somna. det räckte med att jag la huvudet i händerna och blundade, så var jag allmänt borta. fast jag vaknade när alva peta på mej och jag tror inte jag sov riktigt?

när jag kom hem gick jag och mamma ut och hämta björkkvistar till påskris, sen har jag ätit pannkaka och kollat på wipout och nu sitter jag här. orkar verkligen inte anstränga mej och skriva ett kul inlägg, så det blev ett sånt här långt och tråkigt...

hejssvejs :)

fridajennybirgitta.



så här såg jag ut idag,
ljusblå/vit randig t-shirt, cubus
'mjuka' jenstights, cubus
och en fläta i luggen ;b



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback