måndag, :)

nu vart det lite fel...
måndag, :)

måndag, :(

jag tycker verkligen inte om måndagar, spanska, matte, engelska, planering. fast vi har ju sovmorgon då och det är ju alltid ett plus :)
när jag kom hem åt jag och sen åkte jag på träning, 20 kämpande flickor va där! underbart, :D
när jag kom hem nästa gång åt jag igen, fast bara lite men jag är ändå proppmätt nu. måste ju äta efter träningarna för att bli lika stark som hulken, ;) kollade på spårlöst också, inspelat. och sen ringde jag erica och prata med na i trettiotvåochenhalv minuter, och nu är det bestämt! jag åker dit på torsdag kväll (eftersom vi har buffertdag på fredag) och sen går jag på stan medans hon går i skolan på fredagen, hon hade bara två lektioner så...sen går vi på IKEA! underbart säger jag bara! :D ni vet inte hur kul vi har där inne...
sen är jag där tills på söndag, ännu mer underbart!'
ska gå och kolla på tv elr nå med mamma nu, så vi hörs! ;)

fridajennybirgitta.


 

vi kör på en gammal söt bild på mej ^^,

 


kommentarer
Postat av: L I N N ♥

Sötsötsötsötsötsötsötsöt!!

<3

2010-03-22 @ 19:23:07
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback