lunchen, :)

hayhay, åt lunch för ett tag sen och la upp det extra snyggt för att jag tänkte knäppa kort på det, men såklart när jag ska hämta kameran så har pappa tagit med den till uppsala och den andra kameran funkar ju inte så jag testa knäppa kort med mobilen, videokameran och den störda skit videokameran som jag fick från jultidnngarna för ett antal år sen. men mobilen är ju som den är med bild kvalitén, och videokameran gick det inte att ta kort med, och den störda kameran har också bajsdålig bild kvalité. men jag tänker inte lägga upp nån bild för jag hatar när man har bilder med dålig kvalité för då ser det ut som att man tror man är bra på att ta kort, men egentligen inte är det. men det är bara min åsikt. ;)
justeja, jag kanske ska berätta vad jag åt, potatisbullar och bacon och grönsaker, supergott! och jag vet att det är många som inte håller med mej men det skiter jag i, gott äre iaf! ;)


fridajennybirgitta.



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback