i studentstaden, :)

nu sitter jag här vid annas data och mamma sitter i soffan och kollar på let's dance, anna åkte nyss till nån musik kväll elr nå. och vi åkte lite vilse i storstan' på väg hit men till slut hitta vi fram, :)
synd att jag inte kunde komma på filmfrossan hos tuva ikväll, :( men vi hade riktigt kul på ljusdal idag efter skolan, jag, mikan, towe, tuva, ester och josefine n gick och fika på märtas, haha, alla köpte varsin glass och det tog sin lilla tid att ta våra *host* tre *host* kulor... :b mysigt vare, fick mycke vårkänsla också när solen kom fram, :)
men nu ska jag tjocka i mej lite mer choklad och va social med mamma :)

                                                                                                          fridajennybirgitta.

230g ? köpte en choklad på willys för 16 kr och så va det extra mkt ? 'mycket för pengarna, det är RUSTA WILLYS det!' ;)


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback