höhöh, dagen lite snabbt sådär...

degan har väl vart som vanligt, skola, fifty, hem, fika.
på fifty köpte jag ett sött linne från only och ett par rosa pieces trosor :)
och på skolan skulle vi skriva en 'nonsensdikt' där man kunde skriva om vad som helst och använda ord som inte fanns, busigt^^ jag körde med mkt -isch på slutet av orden och svengelska lite här och där, hihih, en rad va typ:
'...och jagisch screamisch som en delfinisch'
på matten skratta jag 'lite grann' med maria, vi jobba inte särskilt mkt...elr iaf inte jag, höhöh. jag kom nyss hem och har stoppat i mej en macka, ska snart gå och laga mat, skojsigt! ;)
här kommer bilder på köpen, (höhöh, varje gång jag tar fram kameran för att knäppa nåt kort blir det alltid mååånga)

fridajennybirgitta.





dom rosa trosorna, 49:-



ja ni ser, 'pieces'




det blåa linnet, 129:-



som sagt, ONLY (fick ta medium för det fanns inte small)



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback