'dagen' i väntan på maten.

tjolahopp tjolahej,
jag har kommit på att mina inlägg är väldigt tråkiga, dom va faktiskt bättre på förra bloggen, elr vissa iaf. ska försöka bättra mej och inte skriva så lååånga tråkiga inlägg som ingen orkar läsa. -.-'

men iaf, min dag:
skola,
märtas med sanna, sanna och elin,
maaat snart,
fotboll ikväll,

måste bara berätta om märtas, hahah !
när vi skulle åka från skolan med bussen hade jag nå heroin anfall, jag kom med världens dåligaste skämt och garvade ihjäl mej åt dom, elin va den ända som fatta. sen i bussen hålla jag på likadant och elin typ skrek att vi skulle på märtas så jag tror hela bussen antecknade det. och sen gick jag, sanna n, sanna L och elin på märtas och köpte glass, och som vanligt öste vi på rejält. höhöh, tre kulor va det ja... och sen villa sanna n och elin köpa nachos på finess eftersom elin måsta äta innan träningen och sanna va så hungrig, så vi gick dit men när vi ska gå in på finess vänder sanna L och elin eftersom några nior och åttor på skolan sitter där och dom va ju med i bussen, piiiinsamt tyckte dom^^, men jag och sanna n fortsätter in och köper varsin klubba utan att märka att dom andra är borta. sen hitta vi dom på fifty och dom sa att niorna och åttorna som satt där skulle tro att vi va så fet om vi först gick på märtas och sen på finess.
sen kollade vi rynt på fifty och jag hitta ett jätte gulligt linne som jag ska köpa imorrn, :)

nu ska jag gå och äta och sen åka på träning, hare' ;)

fridajennybirgitta.


lite bilder sen heldagen,





min lilla grupp som inte vill visa ansikterna :)




sammarbete, :)



resultatet, ser inte så gott ut men det va super gott ! :)






disktime! :)



cissis finfina öga, tror hon tagit bilden eftersom hon hade kameran mer än mej :)




en av cissis fiiina bilder, :)


kommer fler sen om jag orkar, ;)



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback