äntligen looooooooov! :)

hejsan svejsan i lingonskogen, kom hem från skolan för ett tag sen, hade ganska tråkiga lektioner, so/sv och ma/no -.-' sen när jag kom hem fika jag och nu ska jag börja packa till stockåa, och sen kanske jag bakar elr går ut och går, vi får se. kommer iaf bli grymt roligt i fjällen, som vanligt! ;) och imorrn är det innebandyturnering, och vi får väl se hur det går...vi har bara tränat två ggr och våran plan om outfiten sprack :( så nu måste vi ha vita tröjor, och svarta shorts, men håret ska nog va grönt, och krigsmålning i fejset! :) kommer kanske kort på det sen, (om jag har nån kamera med) sen efter att vi har vunnit finalen, höhöh, så ska jag hem och sen troligen till hanna på maskeradparty, :D men jag ska bara tjata lite mer på mamma så att jag kan åka upp till fjällen med buss på lördagen ist.
sen ska jag också shoppa i gävle elr nå nån gång på lovet, och jag vill så gärna till erica i vemdalen också. kommer nog inte bli så mkt uppdatering på lovet heller eftersom vi inte har nå internet i stockåa, och jag har inte tid att chilla framför datan, fast det har jag egentligen aldrig men det brukar bli mest varje dag efter skolan...
men nu ska jag packa, ha ett bra lov allesammans! :)

fridajennybirgitta.


kommentarer
Postat av: SV. Linn

Jaaaa!! Fyfan vad bra vi äääär! :D

<3

2010-03-05 @ 16:20:08
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback