länge sen nu,

det va ett tag sen, kan bero på att jag har vart i fjällen utan internet och inte orkat.
men här kommer mina roliga dagar, ;b

torsdag,
jag stannade på ljusdal efter skolan och fikade en ostfralla med josefin och elin :) sen skulle hanna, ester, ina, alva, sandra och sanna L äta glass så jag stannade med dom och såg på när dom smaskade i sej sina glassar, var sååååå nära att köpa en egen men jag kom på att jag skulle försöka ha en nyttig vecka, :b (gick inte så bra men...)
men sen kom iaf mamma och vi gick ner till fifty och jag provade massa kläder, till slut köpte jag en blå t-shirt och en svart typ midjejacka, ;)

fredag,

gick i skolan först som vanligt och sen när vi skulle ha elevens val och jag skulle åka till backen kommer mamma och säger att hon sluta tidigare så vi skulle åka direkt till stockåa (fjällen), så på hemvägen svängde vi in på dollar och köpte godis, (hur var det nu med den nyttiga veckan ?) sen åkte vi hem och packade klart och då fick jag reda på att pappa hade köpt en skoter, en röööd lynx ;b
sen åkte vi till stockåa, och på vägen dit stannade vi i sveg och käka pizza och köpte underställ på sportringen.

lördag,

körde skoter, knäppte kort, åkte längdskidor och kollade på tv, hela dagen. :)
på kvälllen kollade vi på melodifestivalen och käka godis, mums! ;b
och jag vill bara säga det att melodifestivalen suger i år, elr iaf låtarna ! dom är ju typ likadana allihopa ;o

söndag,

körde skoter och hoppa från taket, ;b och sen packa vi ihop och åkte hem,

måndag,

skolan som vanligt, spanskan är så jävla tråkig ! fick skjuts hem av sannas mormor, träning ikväll ;)


p.s. bilder från helgen kommer senare, ;)



fridajennybirgitta.




outfit idag,
blå t-shirt fifty, 99:-
svart jacka fifty, 199:-
vitt linne gina, 99:-
jeans leggins fifty,



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback