hemstudiedag :)

som vanligt...

nu har jag precis vaknat och loggat ut, senare kommer ina och sanna och kanske alva, :)
den här gången tror jag inte att det blir någon dajmtårta eftersom ina har kvar en HK uppgift (från början av sjuan) som man ska baka i, så då gör vi väl en kladdkaka eller något annat smaskigt, ;)

igår va det en ovanligt lugn dag i skolan, först skippade jag, sanna och denisé idrotten för vi skulle ha photoshop kurs med josef, men när vi ska börja så ska josef tydligen ha matte prov så vi får vänta och göra lite själv, sen nästa timme när vi frågar josef om han kan ha kursen så vet han inte ens om att han ska ha en kurs. ;o
men det gick iaf bra, vi fick våran kurs men jag lärde mej ingenting eftersom jag redan kunna det han visa.
sen på kvällen åkte jag längdskidor med grannen, hahah, gissa hur många ggr jag ramla^^

p.s. bilder från helgen kommer troligen senare idag, när jag hunnit redigerat dom ;)

ånej, imorrn är det NO prov och viinga prov, wish me luck ! ♥


fridajennybirgitta.




på fredag kommer kusinvitamin erica !




kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback