hemma som vanligt,

idag hare varit hemstudiedag, vaknade typ kvart över åtta för jag måsta logga in, sen satt jag med datan och åt frukost och fixade mej lite, sen åkte jag till skolan för första gången på hemstudiedagarna, det va rätt skönt där, fick den hjälp man behövde och vi va typ bara 10 st där ;) gjorde det jag planerat att göra och de va skönt, åt god mat och skrattade en hel del som vanligt,
hade väldigt roligt när vi jobba matte, hahah, barret är så fräään ! 8) jag och sanna bestämde oss för att börja samla på läkerol askar, kuligt, och jag är ju smått beroende så jag samlar nog ihop en hög rätt snabbt, åt upp en ask idag (som jag köpte igår) så nu har jag inga kvar ! ;o
tjingelingsvingepling,

fridajennybirgitta.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback