helgen, :)

hejsan svejsan,
igår va jag hos tuva på filmfrossa, riktigt skoj ;)
först såg vi nån drama film om en liten vit flicka som av misstag sköt sin mamma när hon va fyra år ;( och sen blev hon misshandlad av sin pappa och då tog typ hennes hembiträde (elr nå...), som var brun, henne till ett rosa hus där de bodde bruna kvinnor, och sen hände massa saker och ja, den va iaf jättebra :)
men asså jag har typ inga känslor när det gäller film, för djara och mikan och några satt typ och grina när det va sorgligt och så men asså, visst jag tyckte synd om dom, men jag är inte en sån som grinar till filmer helt enkelt, ;)
sen skulle jag, sanna och alva kolla på '7 miljonärer' på tuvas data men det va så lågt ljud så vi hörde typ inge ;b så då gick vi in till mikan och kollade på 'eva & adam' ;)
sen gjorde vi sanning elr konka och det va riktigt mysigt, men va sa vi ? det som sägs här, stannar här :)
sen måsta jag hem typ 12, synd de för vi va mitt inne i alla avslöjanden ;b

sen idag va jag i backen med helen och vi träffa sanna och elin där och dom sa typ att dom hade sett halva klassen uppe vid liften, men vi missa dom ;)
sen nu när jag kom hem körde jag 'sjuförtin' (740) runt runt på gården ;b
ja, nu ska jag nog försöka hitta på nåt innan maten, och om två veckor kommer kanske erica ! :D (y)
här kommer lite bilder från den soliga dagen före idag, ;)


fridajennybirgitta.



mitt hus :)






























'fri som en fågel...'






























en liten kvist :)





















en mumsig fruktkorg :)
(suddig bild, jag vet, men visst ser det ut lite som att clementinerna har fart ränder?)






kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, det var jättekul på filmfrossan. :D

<3<3

2010-02-07 @ 20:59:29
URL: http://mimikaelas.blogg.se/
Postat av: Linn

Riktigt fina bilder! :D

Du är så duktig på att ta kort Frida! :D

<3<3

2010-02-08 @ 16:28:26
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/
Postat av: Tuva svar:

ja, det var synd :(

du borde ha sovit över! :)



Om min dator som var för låg- Ni borde ha kopplat in högtalarna som var bredvid x)<33

2010-02-08 @ 21:14:46
URL: http://tuvasoderberg.blogg.se/
Postat av: svar; :)

Mikan, ja det va det, det måste göras om ! :D <3



Linn, tack tack, :) jag undrar bara en sak; har du sett dina egna kort? ;o <3



Tuva, hahah, ojdå ! ;) jag tänkte jag å om det verkligen va så dåligt ljud på den, ^^ <333

2010-02-09 @ 19:30:19
URL: http://fridayjonsson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback