erica time, ♥

hejsan svejsan,
sitter här med erica nu :)
idag hade vi verkstad på skolan, gjorde klart min lilla gröna väska ;)
sen hade vi idrottsval och jag, maria, linn och towe åkte till backen tsm, där åkte vi med hanna, sandra, henke, jonas och erik, hanna och towe bytte så towe åkte bräda och hanna åkte skidor, gick väl sådär, ganska bra iaf :)
men när vi skulle åka första gången så såg jag ett stort moln av snö och mitt i molnet låg hanna, :)
sen bytte sandra och hanna istället och det gick också rätt så bra, ;)
pappa kom och hämta oss vid fyra och jag åkte till farmor och farfar och träffa erica ! :D
vi käka pizza och kolla på tv, åsså hade farmor polly i en burk och när vi åkte därifrån var det nästan tomt i den burken, undra varför ? ;o
imorrn ska vi sminka oss till fjortisar, kommer nog bilder sen, hahah ;b sen på kvällen blir det spaaaaaa, :)
och justeja, jag glömde en sak, cykelturen ;b
när vi va hos farmor och farfar tog vi två gamla cyklar och försökte cykla lite på vägen, men hela tiden hamnade vi i diket, konstigt ;o
vi gömde oss även i ett träd när en flintskallig gubbe skulle åka hem från jobbet, men när han precis hade satt sej i bilen ramla båda vi ner x) undrar just hur det såg ut ? erica kommer ha ett stooort blåmärke i morron (lovar) :b

men nu ska jag skaffa en blogg åt erica, skriver vad den heter sen, ;)

fridajennybirgitta.




'seriösa fjortisar'



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback