en dag kvar nu ♥

hejhej,
nu har jag precis ätit mat, laaaaax :)
tänkte åka längdskidor i dag igen men grannen svarar ju inte, så då blir det ju ingen träning idag...tänkte köra johannas stil - massvis med träning + nyttig sallad = brun platt mage på nore i sommar ;b
får väl träna lite fys här hemma då,
idag hade vi först ett vikinga prov, sen va vi i grupper och skrev dikter (man skriver en rad och viker bort raden ovanför, och så skickar man runt lappen i gruppen) det vart riktigt roligt, och jag tror att min, djara, tuvas och isabells dikt vart ungefär så här,

en dikt om slagsmål,

jag stog på skolgården utan försvar
jag var en och de var fem
men så förvandlades jag till batman
och slog tillbaks
och med ett brak
var min arm inte längre rak
den var sne, jätte sne
jag tror den var bruten
och nu tål jag inte längre gluten ...ost


sen efter lunchen hade vi NO prov och spelade nå pizza spel, och jag tror faktiskt att proven gick bra, :)
efter skolan gick jag, sanna, josefin och elin på parfymshopen och jag köpte ansiktsmask, badsalt, nagelbandcreme och nagellacksborttagning till helgen, för då kommer erica och vi ska ha spa kväll med fotbad, nagelvård, bastu och frukt med chokladfondue, myyysigt ! ;)

fridajennybirgitta.




en random bild på mej och erica när vi cyklar på taket, :b



kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

ahh, vilken häftig bild! ;) men ni tog det väl försiktigt så att ni inte ramlade ner...? :O

2010-02-27 @ 12:26:10
Postat av: frida :)

jo, men det var nära att vi sladda ner eftersom det va så blött ;)

2010-02-28 @ 08:54:41
URL: http://fridayjonsson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback