dagen innan lördagen,

hejhej,
idag hade vi först verkstad och redovisa nå kväde sak, och det gick väl så där för typ hälften av dom som va i våran grupp vägra göra nå, elr ja, dom kunde sitta och trumma nån gång elr hålla i en maracass men ingen teater, nejnej ? så vi va nåra då som försökte hitta på nå och det va ju svårt när dom andra vägra, kul grupp ? men jag va iaf lillasyrran (som egentligen bara slängde en påse harsh till joel ...) och ipren mannen tsm med alva, haha, vi faila som fan när vi skulle sjunga låten, och tuva hade lärt sej låten på typ fem minuter så det vart lite fel, ;b

men jaja, nu är det iaf gjort och det är skönt.
sen vid elva gick vi i galax ner till erguns, anteckna, GICK ! fast det va inte så farligt, gick ganska fort och det va jätte skönt ute och såklart ett bra sällskap. vi gick och sjöng, elr rättare sagt, skrek 'broder jakob' i kano elr va det heter, och när vi äntligen kom fram beställde vi pizzzzza,  tog en primavera :) och det tog ju ett tag innan vi fick dom eftersom vi va typ 20 stycken elr fler, :p och nåra andra som åt lunch där blev något störd på oss, det va tillochmed en som fråga om robin (en som jobba där) kunna få bort ungarna, störd tant ? och vi hade väldigt roligt när vi åt för jag satt med mikan, sanna n, erik m och leon och vi prata om allt mellan månen och solen, hahah,
sen höll jonas ett jätte fint tal (inte ett dugg intränat men de skiter man väl i?) och sen åkte vi till öje och där va de bara fyra stycken från sjuan, haha. men kul vare, :)
och nu ska jag nog snart äta eftersom jag är hungrig, logiskt ?

hörs senare om jag inte ramlar, om nu de skulle hindra mej från att skirva ?

fridajennybirgitta.




 

får bli en bild på en gammal pump, bara för att jag hatar inlägg utan bilder ;)

 


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback