min blogg.

dag 2 - Darför bloggar jag.
jag började blogga för kanske två eller ett och ett halvt år sen. det var när jag såg hanna erikssons blogg, fast den hon hade på blogspot. då skapade jag en egen blogg på blogspot som jag har lyckats förträngt fram till nu. där skrev jag nån gång då och då, sen la jag ut några sjukt fula bilder som jag hade redigerat i piknick.. men för ungefär ett år sedan skapade jag den här bloggen på blogg.se efter att ha läst några av tjejerna i klassens bloggar. i början skrev jag typ en gång i veckan, på hemstudiedegarna. för det var typ då jag hade tid. numera skriver jag vanligtvis en gång om dagen, ibland fler. varför jag skriver vet jag egentligen inte, men troligen för att jag tycker om det. jag försöker också lägga ut så många bilder som möjligt för dom gör bloggen så mycket roligare. och det är alltid kul att få positiva kommentarer om bilderna. jag tycker också om att designa och göra om bloggen, så det brukar hända lite då och då.

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback