nittonde december

efter en hel del julbak sätter jag mej ner och slår in lite paket, känns som att julen snart är här..
i fredags var jag och pappa i sundsvall, gick på stan med erica och köpte klart alla julklappar och
även en klänning till julavslutningen. sen på lördagen åkte vi in till ikea och handlade för elva tusen?!
införskaffade också en vinter jacka, skoterhjälm och lite annat smått som jag kommer få i julklapp.
när vi kom hem till ljusdal for jag till josse där vi firade lilla julafton med ett gäng tjejer. körde
paketleken och tillslut drog jag hem maraboun, tomten och lite annat smått. fick även paket av
josse och linn som jag visar strax. har alltså vart en rätt så grym helg så här innan jul.

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback