frida jonsson

dag 1 - Presentation av mig.
hej, jag är en glad och positiv tjej som försöker leva livet som det är. jag håller inte på att låtsas vara någon jag inte är och jag gör lite som jag vill. medans andra är ute på fetser och med kompisar varje kväll på helgerna kan jag nöja mej med att vara hemma med familjen och mysa. jag behöver inte alltid omringas av vänner utan klarar mej fint själv. men såklart älskar jag dom, vännerna mina. även familjen och min jämnåriga kusin erica är en stor del av mitt liv. förutom att gå i skolan spelar jag fotboll som jag gjort sen sex års ålder ungefär. jag spelar även piano och gillar att både lyssna på och spela musik. en sak till som jag gillar är att fota. det händer rätt så ofta att kameran kommer till nytta för mig. sen gillar jag att göra om mitt rum, pyssla med lite allt möjligt och baka.  vintern är min absoluta favorit årstid och varför tänker jag inte skriva för det är så mycket. och jag glömde nästan bort att berätta om min lilla drog, choklad. så sjukt jävla gott. sådär ja, det var lite om mej.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback