snarksnark.

frida är trött.
frida ska sova.
frida säger godnatt.

dagen har vart skoj, hade spanska först på skolan (illa att behöva ha det på hemstudiedagarna) och sen baka jag, mikan, towe och leon australiska tårtor till grupp arbetet som ska redovisas imorrn... sen drog jag, sanna, elin och ina ner till erguns och köpte pizza, och där satt josse och maria med varsin kycklingsallad, man känner sig alltid onyttig breve maria ;/ men sen kom towe, sanna och linn, mysigt värre ! :) sanna skämde ut oss liiiite grann där ett tag... sen cykla jag, towe, maria och sanna L hem till towe. myyyyysigt hus! :D vi kolla på andra avenyn och lite sånt, och sen kom jimmy, leon, hanna och sandra och vi gick ut. men då måsta jag ta cykeln till nore för att hinna med bussen. så jag sa hejdå till det sociala livet. :)

fridajennybirgitta.



mmmumsigt med kolbulle ! :D




kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback