mjukglass är gott :)

hejhej vänner, idag efter skolan åkte jag med linn till banken, hon skulle fixa ID, sen cykla vi till sibylla där jossan och maria va. köpte varsin mjukglass och pratade lite. jimmy, leon, joel och jonas va också där och käka glass. när vi hade ätit upp cykla vi till hannas och kolla på lite kläder, sen åkte vi till fifty och jag la undan två klänningar som jag verkligen vill ha! den ena är så gullig så det finns inte, och den andra påminner om madicken på nå sätt ;b sen bestämmde vi iaf att vi skulle sova här och ha spa och basta, men det gick åt skogen eftersom det är uttagning på hälsingeträning imorrn och jag måste vakna typ halvsju. :( men vi kanske ska till linn istället, eller dom andra ska, men jag vet inte om jag har skjuts :s får se hur det blir med det...
men nu ska jag fixa lite saker på rummet, tjenixen! ;)

fridajennybirgitta.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback