lördag.

nu har jag nyss duschat och borstat tänderna, funderar på om jag ska gå ut och fota lite,  solen lyser ju! :)
jag vet att jag inte skrivit på läääänge! men jag orkar inte med bloggen hela tiden, så fort man tänker skriva ett inlägg så kommer man ihåg hur jobbigt det är att komma på alla ord, men när man sitter här går det som en dans! :)

igår hade jag med kameran till skolan eftersom jag skulle ha photoshop som elevens val, men det visade sig att man inte behövde nån kamera, för vi skulle bara sitta vid datan och testa på olika saker, jag va med elin, josefin och linn! :D vi redigera en yoghurts gubbe som vart jätte frääään! tog bort alla rynkor, förstorade ögonbrynen och satte en djävul och en ängel på hans axlar, :)
men jag knäppte iaf massa kort under dagen, först när jag gick till skolan från kläppa, och sen på rasterna. så här kommer några av dom, :)

och justeja, igår kolla vi på cyklar till mej, pappas jobbarkompis hade två stycken gamla och snygga tantcyklar som kosta typ 500 styck, och sen vare en på cykelaffären som verkligen va assnygg! men den kosta typ 6600 så jag tror jag hellre vill ha en billig, för då kanske jag får en laptop i present också! :D och sen åkte vi till team sportia och kolla på fotbolls skor, köpte ett par röööda, och ett par liiiila spring skor :)


fridajenybirgitta.



spring skorna :)

s

fotbollsdojjorna :)




cooola hanna :)
fotograf ?




söta mikan :)
fotograf ?



busiga josefin och elin :)
fotograf ina.



gulliga sanna och linn :)



hanna och jimmy ritar :)





jag och linn äter upp mikan :)
fotograf djara.



socker söta linn :)
fotograf djara.



jag plinkar på pianot :)
fotograf linn.




drogade flickor :)
fotograf ina.



subäck med mustacsh :)




jag och alva :)



choklad älskande sanna :)
fotograf linn.



en cykel :)
fotograf ina.



mitt armband på en apelsin :)



löv :)



några kvistar :)



en kvast :)




kommentarer
Postat av: L I N N ♥

Gud vilka fina bilder! :D

haha, titta där kom jag oxå! x)

<3

2010-04-18 @ 22:30:22
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback