home sweet home.

har nyss ätit pannkakor, andra gången för idag. men man kan ju inte klaga för det är så gott! efter skolan åkte jag buss med sanna och vi är helt klart KUNGAR över landet som kallas sverige. :) u know, sanna montana and friday flyday is on the road ! :D haha,
sen fika jag, sanna och elin på finess. eller nja, jag och sanna tog varsin fralla och elin hade tandvärk. åsså skulle jag hoppa av bussen vid kyrkan, men vi skratta så mycke så att jag glömde bort och fick hoppa av vid solariumet. och därifrån gick jag till älvvallen  och kollade på träningen, men mamma kom efter typ en halvtimme så det va lite onödigt att gå där...

och än en gång vill jag säga rattis till min underbara kusin erica

fridajennybirgitta.


kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback