hälsingeträningen får bli dagens KUNG !

...och dagens PUNG blir: jag vart yr och fick ont i nånting vid revbenen på träningen så jag va inte med på hela.

nu sitter jag och väntar på mat, kyckling :) och även fast jag åt kycklingsallad idag så är jag rätt sugen på kyckling nu, och dessutom är den grillad, ;b idag var det som sagt hälsingeträning och det va skoj, men det va bara jag, hanna och jossan från ljusdal, och evelina förståss, men hon träna mest med målvakterna, men det va rätt mysigt :) när vi kom till ljusdal följde jag med hanna hem en sväng, satt mest och prata, sen kom mamma. vart förresten ingen tjejkväll igår för mej, :( synd det... men nu ropar pappa på sina små kossor att det är mat, så det är bäst att jag går nu, hejsvejs!

fridajennybirgitta.

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback