grattis på födelsedagen älskling! ♥

i april 1996 föddes två flickor.
de träffades för första gången på bb.
de började leka och skapade ett band.
ett vänskapsband.
bandet är så starkt så det räcker hela livet.
ända tills de dör.
från början var de väldigt lika varann.
men med tiden började de se olika ut.
men många tror nog fortfarande att de är syskon.
men de är de inte.
de är kusiner.
kusiner som träffas ofta.
kusiner som gör allt tillsammans.
kusiner som älskar varandra.

och för allt i världen vill jag få dig att förstå.
du betyder mycket i mitt liv.
utan dig hade jag inte varit den jag är idag.
du är den jag vänder mig till om jag har problem.
du är den jag kan vara mig själv med.
du är den jag vill säga tre underbara ord till.
jag älskar dig.
erica nanny sofia bergqvist.
min alldeles egna ängel.

fridajennybirgitta.






kommentarer
Postat av: ericabergqvist

frida ! jag älskar dig oxå. titta på min blogg får du se :)<3<3<3<3<3<3<<3<3

2010-04-24 @ 12:44:11

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback