+ dag@sundsvall

imorse följde jag pappa till 'drakstaden' för han skulle ha nå möte å skit. jag gick i några affärer, men kunde inte köpa nå för pappa skulle fylla på mitt kort igår, men han fyllde såklart på roberts istället -.-' sen när pappa skulle äta lunch med några kunder följde jag med, åt på kinarestaurangen i 'blå huset', och det va massa gubbar med kostym, några kvinnor, en bebis och jag typ. sen fick jag pengar av pappa och handlade lite, fick även springkläder så nu ska konditionen tränas! sen vid tre eller nå kom erica och vi åkte till birsta, kollade runt lite där men köpte inget. sen gick vi på ikea och hade lite galenskaper för oss. också va det en vakt som följde efter oss, scarry! hah.
sen när pappa sluta åkte vi hem till berkas place och studsa och åt, sen bar det iväg hem. jobbade lite med pannkaksboken i bilen men utan internet gick det väl sådär... kommer kanske nån bild senare som jag knäppte med min nya kamera! (a) ♥

fridajennybirgitta.



kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback