sommarveckor i goda vänners lag

Ännu några veckor på sommarlovet har gått och här kommer en klassisk sammanställning med en drös bilder:



Jag har ätit gott till frukost, lunch och middag flera gånger om. 


En dag gjorde jag spirometri (kollade om jag har astma) på sjukhuset och fortsatte sedan till Järvsö med josse och mikan för premiär på creperiet och bad i älven. 


En varm sommarkväll efter att jag hade klippt av mina fyndade Levis-jeans till shorts bjöd Anna på vattenmelonsdrink. 


En lördag efter att jag hade jobbat åkte vi ett gäng till hudikkalaset och svettades mer än någonsin på tjuvjakt, sjöng med till engmans kapell och köpte varsin hemmakvällspåse.


När kalaset var över fikade jag och Linn mycket speciell lingongrova och mjölk i Annas lägenhet och sov över där.


En söndag testade jag att göra raw food banan- & kakaoglass och det mina vänner var himla gott. På kvällen åkte vi nästan hela familjen på måga och sprang. 


Efter en fotbollsträning satt jag, Linn, josse och mikan på min altan halva natten och åt hallon-&citroncheesecake och planerade kommande resa. 


En ledig dag lunchade jag med mamma och Robert på golfrestaurangen, slingade + tonade håret ljusare, köpte ett par skor på rean och såg hemligheternas gudinna på träteatern i Järvsö med Anna och mamma. 


Några andra lediga dagar och kvällar har jag packat två stora väskor, varav en till Norge dit vi åkte direkt efter min sista jobbdag i fredags. 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback