påskhelgen

I fredags när vi kom upp till stugan åkte vi direkt upp på högsta fjället och tittade på utsikten. På kvällen fick jag vara chaufför (på skotern) åt Robert och Jonas som skulle upp på värdshuset på fjället, där det var jättemycket folk, och dricka öl. På påskdagen packade vi skotrarna med allihopa och åkte upp på fjället och satt oss. Julia somnade i släden och vi andra grillade korv. Sen blev det påskmat och påskägg. Igår körde jag, Robert, Jonas och pappa en sväng på skotrarna innan jag tog härjedalingen hem till Ljusdal. Jag fick mat hos farmor och farfar, packade det sista och gick till sist upp till grannarna från Uppsala med Albin. Imorse ringde klockan innan fem och två timmar senare tog vi i UL härjedalingen till Stockholm och därifrån flygbuss till Arlanda. Här har vi nu gått runt ett tag, ätit en dyr macka och snart kliver vi på planet som tar oss till LONDON!

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback