sundsvall

Innebandyträningen i torsdags var rätt kul, trots att vi väl var fyra amatörer som är mer vana vid stora fotbollar och gräs under skorna. På fredagen lyckades jag och Sanna övertyga våra lärare att det faktiskt är viktigt att åka till sina kusiner/pojkvänner i Sundsvall ibland. Så vi fick skippa en och en halv lektion och ta tidigare buss + tåg istället. För att inte få allt för dåligt samvete pluggade vi faktiskt lite matte på tåget medans vi fikade sannas mormors nybakta sockerkaka. När jag kom hem till min saknade Erica och såklart även Kenth, Joel och Baxter åt vi pizza, bakade hallonpaj, fixade naglarna och kollade på film innan det traditionella sängpratet kunde börja. Halva lördagen spenderade vi på birsta där vi shoppade en del, fikade en del och panikade en del. När vi kom hem stressade vi som fan med att laga världsgod pasta, slänga på oss andra kläder, fixa oss och halvspringa ner för att hinna med bussen. Vi mötte upp Hanna och Moa och åkte till andra sidan stan på förfest med massa människor jag såklart inte kände. Sen fortsatte vi till en annan sida av stan och gick in på en fest bara för att få kissa. Sen gick vi runt lite på stan innan vi tog en taxi hem (som var billigare än nattbussen) och sov. Idag rullade vi ner till bussen med resväskan bakpå i full fart och sa hejdå :(. Kollade på chuck hela vägen så det gick snabbt att ta sig hem. I hudik hade jag 40minuters väntetid så jag passade på att luncha med Anna. Ikväll var farmor och farfar här och åt mammas goda söndagsstek och sen dom åkte hem har jag pluggat lite historia och varit jättetrött, så nu ska jag sova. länge. 
 
  

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback