det är farligt med fotboll

Imorse laddade jag upp med gröt och hårdbrödmackor med ägg och avokado, så sinnessjukt gott alltså!! Klockan tolv blåste domarn igång matchen i Norrala och vi kämpade på som fan och tog ledningen fort. I slutet av andra halvlek fick jag smällar på knän, smalben och revben och sedan någon slags andnöd så jag blev helt vit i ansiktet och var nära på att svimma medan Norrala rullade in 3 onödiga mål och vann. Mörbultade åkte vi på max i Bollnäs och käkade friscoburgare hela laget. Känns som att hela säsongen sett ut på detta vis: vi har spelat väldigt bra men på något sätt ändå lyckats förlora många matcher och jag har skadat mig mer eller mindre lindrigt varenda gång jag satt min fot på planen. Menmen, det är det värt. Hundra gånger om. 
Nu åker jag snart till mikan och josse för en kul kväll! 
 
  
 

kommentarer

☁:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback